Full fart i köket....

I morse la lilloppan beslag på både dator och tv, så jag blev lite rastlös. Försökte komma på något att göra, så kom jag på att brödet snart va slut.... kanske kunde jag baka!
Thekakor fick det bli.....



och när jag ändå höll på blev det ett bröd i bakmaskinen på samma gång!



I ett av köksskåpen fick jag syn på dom små pajformarna i folie jag köpt en gång för längesedan. Hade tänkt göra småpajer att ta med till jobbet i matlådan = ) Så då satte jag igång med det oxå...



Känner mig ganska nöjd med mitt dagsverke trots att klockan inte är mer än halv två på eftermiddagen = )

Kramisar från Tess




Kommentarer
Postat av: min1

Vad du är flitig då. Jag har ju bara suttit och fikat hela helgen...Vi hörs. Kram min1

2009-03-08 @ 20:13:32
URL: http://minettes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0