Kalashelg igen....

Den här helgen är det kalas helg igen! Igår fyllde Kerstin så då var vi där och fick en så smarrig smörgåstårta och fika. Kameran glömdes hemma såklart = (.
Vi hade med oss choklad och tulipaner och ett kort förstås....



Mamma och pappa skulle på spelkväll hos vänner så det blev en beställning på två chokladkakor med spelmotiv.
Fick klura en stund, tyckte inte jag hade något papper som matchade. Men så kom jag på att jag kunde använda anteckningspappren till yatzy spelet..... = )  Tärningarna och spelpjäserna skar jag ut från cardstock.
Blev faktiskt ganska nöjd tillslut!



Eftersom jag skulle göra två stycken använde jag samma material, men för att de inte skulle bli exakt likadana flyttade jag runt lite på grejorna.....

 

I eftermiddag är det kalas igen, nu är det Ludde och Linneas tur att firas. Förhoppningsvis kommer jag ihåg att ta med kameran då = )....... annars kommer det i allafall bilder på deras kort sen!

Ha en bra dag! ...Tess...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0