Ommöblering.....

Söndagen gick åt till att fixa ordning på Jullans rum.
Efter ett antal provflyttningar av möbler så tycker jag nog att vi hittade den bästa lösningen...
Det är inte så lätt att möblera våra rum, det är en massa fönster och dörrar i vägen hela tiden = )



I hörnet vid fönstret är det tänkt att vi ska bygga ett hörnskrivbord där hon har plats för både dator och pysselplats...



Till sängen ska Bosse bygga en sängbotten...






Ny lampa inhandlades på Ikea...



Line har fått in sin dator på sitt rum nu...
Hon ska få det andra datorbordet från Jullans rum senare för att ha som pysselbord...



Vi tog en tur till Ikea för att inhandla lite prylar...
Det gick inge vidare.... hade tänkt köpa skivor till Jullans skrivbord, men det fanns inga som passade.... sen skulle det köpas lampor till Jullans rum och till data/pysselrummet, men den varianten vi skulle ha hade dom slutat med. Vi hittade i allafall en annan lampa till Jullan, men data/pysselrummet får vänta...

Jag lyckades köpa lite ny pennförvaring till mina promarkers...



Tycker att utbudet på Ikea bara minskar, tråkigt tycker jag = (

...Tess...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0