Solsken och vårkänslor...

Igår var jag iväg och skrev prov på Nercia för att se var man ligger kunskapsmässigt....
Jag kan säga att kände man sig inte blond innan så gör man det nu = )
Trodde nog att jag skulle minnas lite mer, jag läste ju elteknik där under ett år ungefär från 2006 till 2007, men icke sa nicke! Nu får man allt sitta och skämmas......
Skämt å sido så glömmer man faktiskt ganska fort när man inte jobbar med det man lärt sig. Det ät bara hoppas man får chansen att komma tillbaka och få repetera lite = ).

Idag skiner solen och vårkänslorna kommer fram. Vi passade på att gå ut en stund, det var riktigt skönt om man hittade en solig plats i lä.....
Line fick tag på cykeln och tog en premiärtur för det här året...



Hon hittade några fina stenar att lägga i cykelkorgen oxå....



Och så lyckades hon hitta lite vatten i en hink och lyckan är gjord!



Laban var med och myste i solen....



Medans vi var ute i solen fixade Bosse inne på logen, den här gången var det skåpluckorna till Lines rum som skulle fixas till....



Sen gick vi in och tog en fika på en misslyckad sockerkaka.
Har packat ihop det mesta som skall med till kortkursen ikväll, det blev en del = ).....





Observera att detta bara är min packning, sen kommer Min1 med alla sina grejor oxå = )
Nu är det bara att hålla tummarna för att allt går bra och alla blir nöjda ikväll!

Vi hörs!  ...Tess...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0